
Το 2020 έφτασε στο τέλος του μια δυσκολη χρονιά , έρχεται το 2021 γεμάτο όνειρα και ελπίδα ! Μέσα σε αυτή την κατάσταση δεν ξεχνάμε ποτέ την ανάγκη για αίμα , την προσφορά προς το συνάνθρωπο μας ! Όλοι στην Εθελοντική Αιμοδοσία την Κυριακή 03/01 στο πρώην Δημαρχείο Λεύκτρων. Έναρξη 10:00π.μ
Υφεση της πυρκαγιάς στο Ακραίφνιο – Ζημιές έχουν καταγραφεί σε καλλιέργειες
και σταυλικές εγκαταστάσεις
-
Σε ύφεση βρίσκεται η πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στο Ακραίφνιο, με τις
πυροσβεστικές δυνάμεις να συνεχίζουν τις τελευταίες επιχειρήσεις επιτήρησης
και κατ...


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου