Copyright © ΛΟΥΤΟΥΦΙ ΝΕΑ
Design by Dzignine

ΛΟΥΤΟΥΦΙ ΝΕΑ

ΛΟΥΤΟΥΦΙ  ΝΕΑ
Σάββατο 31 Μαΐου 2014

η Πρωτη Γυναικα Προεδρος της Κοινοτητας Λουτουφιου Λινα Καγκαδη Τριανταφυλλου μιλα στο Λουτουφι News !!!!!!!


το Loutoufi News σας γνωριζει την Πρωτη Γυναικα Nεα Προεδρο της Κοινοτητας Λουτουφιου Λινα Καγκαδη Τριανταφυλλου που εκλεκτηκε με τον Συνδυασμο 
'' Νεα Ενωτικη Πορεια του Σπυρου Νικολαου


Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Αγρίνιο. Σπούδασα κλασική φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, από όπου αποφοίτησα το 2002. Έκτοτε εξασκώ το επάγγελμα της φιλολόγου. Από το 2005 ζω και εργάζομαι στη Θήβα σε φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης, στο οποίο είμαι συνιδιοκτήτρια. Είμαι παντρεμένη με το Γιώργο Τριανταφύλλου (χημικό) και έχω δύο παιδιά, τον Δημήτρη (6 ετών) και την Αγγελίνα (4 ετών).


Ποια η σχέση σου με το Λουτουφί και πως προέκυψε η ενασχόλησή σου με τα κοινά του χωριού;

    Από το Λουτουφί είναι η καταγωγή της οικογένειας του συζύγου μου, οπότε διατηρώ ισχυρούς δεσμούς με το χωριό.
    Η ενασχόλησή μου με τα κοινά προέκυψε από την προσωπική μου γνωριμία με τον δήμαρχο Θήβας και την οικογένειά του. Αρχικά, δέχθηκα πρόταση από τον κ. Νικολάου να κατέβω ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος στη Θήβα. Στη συνέχεια, σκεφτήκαμε από κοινού την κοινότητα Λουτουφίου, λόγω της σχέσης μου με το χωριό και τελικά αποδέχθηκα την πρόταση του και τον ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανε.
    Ομολογώ ότι είδα από την πρώτη στιγμή πολύ θετικά την ιδέα για το Λουτουφί. Πιστεύω ότι μπορώ να προσφέρω πολλά και πλέον μου δίνεται η ευκαιρία από τη θέση της Προέδρου της κοινότητας. Αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για μένα, καθώς θεωρώ το Λουτουφί “αδικημένο” χωριό και σίγουρα θα μπορούσε να έχει μια διαφορετική εικόνα από αυτή που έχει σήμερα. Αυτή θα είναι και η βασική μου επιδίωξη.


Ποιές είναι οι προτεραιότητές σου, όταν αναλάβεις τα καθήκοντά σου;

    Αρχικά, θα ήθελα να καλέσω σε μια ανοιχτή συνάντηση τους κατοίκους του χωριού, προκειμένου να συζητήσουμε για τα βασικά προβλήματα της κοινότητας και να τα ιεραρχήσουμε. Έχω ήδη πληροφορηθεί το πρόβλημα που υπάρχει με τους αγωγούς ύδρευσης και επειδή είναι θέμα υγείας, αποτελεί άμεση ανάγκη η επίλυσή του.


Μίλησέ μας για άλλα θέματα ή προβλήματα του χωριού που ίσως έχεις πληροφορηθεί.

    Σοβαρό ζήτημα είναι η ταχεία διέλευση των οχημάτων μέσα από το χωριό. Σκοπεύουμε να ζητήσουμε από το δήμο την άμεση τοποθέτηση μειωτήρων ταχύτητας (σαμαράκια) στον κεντρικό δρόμο.
    Επίσης, πρέπει να γίνει μια αναμόρφωση του χώρου της παιδικής χαράς, καθώς η υπάρχουσα μορφή της κρύβει κινδύνους για την ασφάλεια των παιδιών.
    Σημαντική είναι και η συντήρηση και αξιοποίηση του λυόμενου κτιρίου που προορίζονταν για ιατρείο και η διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου.
    Από εκεί και πέρα, υπάρχουν ζητήματα πιο πολύπλοκα, επειδή πρέπει να βρεθούν τα απαιτούμενα κονδύλια για την πραγματοποίησή τους, όπως η σύνδεση του χωριού με το internet.
    Υπάρχουν όμως και καθημερινά ζητήματα που θα πρέπει να ασχοληθούμε, όπως για παράδειγμα η βελτίωση των αγροτικών δρόμων κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, ώστε να διευκολύνεται η διέλευση των αγροτικών οχημάτων.


Θα ήθελες να μας πεις κάτι άλλο κλείνοντας;

    Να αναφέρω επίσης, ότι θα ήθελα να συνεργαστώ με τον πολιτιστικό σύλλογο του χωριού, ο οποίος προσπαθεί και παρουσιάζει σημαντικό έργο, επί σειρά ετών.


    Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω τους κατοίκους του Λουτουφίου που με εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους και να τους διαβεβαιώσω ότι θα καταβάλλω κάθε δυνατή προσπάθεια από την πλευρά μου, για να γίνει το χωριό μας καλύτερο.