Κάνοντας μία βόλτα στο υπέροχο "Κερνάμε Ελλάδα" Σαββάτο απόγευμα εκτός από τις διάφορες μυρωδιές των φαγητών μία υπέροχη ευωδία βοτάνων μας τράβηξε την προσοχή. Μοσχομύριζε η ατμόσφαιρα έξω από το υπέροχο περίπτερο του Λουτουφίου όπου παρουσιάζει τοπικά του προϊόντα. Φυτά και βότανα από το Λουτουφί, ελιές, κρασί ....... Ένα περίπτερο που αξίζει να κάνετε μία στάση όπως φυσικά και όλα τα άλλα της έκθεσης.
Υφεση της πυρκαγιάς στο Ακραίφνιο – Ζημιές έχουν καταγραφεί σε καλλιέργειες
και σταυλικές εγκαταστάσεις
-
Σε ύφεση βρίσκεται η πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στο Ακραίφνιο, με τις
πυροσβεστικές δυνάμεις να συνεχίζουν τις τελευταίες επιχειρήσεις επιτήρησης
και κατ...

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου