Copyright © ΛΟΥΤΟΥΦΙ ΝΕΑ
Design by Dzignine

ΛΟΥΤΟΥΦΙ ΝΕΑ

ΛΟΥΤΟΥΦΙ ΝΕΑ
Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2013

Πιο Συντομα η Διαδικασια Επιστροφης ΦΠΑ


Eντός 10 ημερών από την εκκαθάριση θα καταβάλουν οι εφορίες στους δικαιούχους
  τις επιστροφές ΦΠΑ και φόρου εισοδήματος εάν το ποσό δεν υπερβαίνει τις 300 χιλιάδες ευρώ.
Για μεγαλύτερα ποσά οι επιστροφές θα γίνονται σε διάστημα δύο με τριών μηνών.
Με εγκύκλιο του ο υφυπουργός Οικονομικών ζητά από τις εφορίες να ακολουθήσουν τις διαδικασίες εξπρές που προβλέπονται για την επιστροφή ΦΠΑ και φόρου εισοδήματος που ανέρχεται στα 3,2 δισ. ευρώ.
Στόχος του οικονομικού επιτελείου είναι να τονωθεί η αγορά με την επιτάχυνση των διαδικασιών επιστροφής φόρων σε 330 χιλιάδες επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα.


Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2013

την Τεταρτη 3 Απριλιου οι Συνταξεις του ΟΓΑ

 
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΓΑ Η σύνταξη μηνός Απριλίου 2013 θα καταβληθεί σε 755.195 συνταξιούχους του Ο.Γ.Α. με πίστωση στους Τραπεζικούς λογαριασμούς τους ή λογαριασμούς ΕΛ.ΤΑ., που έχουν επιλέξει για την πληρωμή των συντάξεων,
 την Τετάρτη 3 Απριλίου 2013.
Η συνολική δαπάνη για την καταβολή των συντάξεων μηνός Απριλίου 2013 ανέρχεται σε 343.838.297 €. «Ενημερώνουμε τους 5.306 συνταξιούχους μας που έχουν επιλέξει Υποκαταστήματα Κυπριακών Τραπεζών στην Ελλάδα, για να πιστώνεται η σύνταξή τους ότι δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα και θα καταβληθεί κανονικά η σύνταξή τους», αναφέρει επίσης η ανακοίνωση.
Κυριακή, 24 Μαρτίου 2013

Εξυπνα Κερδη η Παραγωγη Βιοκαυσιμων

Ο κλάδος των βιοκαυσίμων είναι ένας από τους ελάχιστους τομείς στη χώρα μας που μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά στην οικονομική ανάπτυξη. Υπάρχουν μεγάλες προοπτικές στη χώρα μας αλλά αυτή τη στιγμή ο κλάδος βρίσκεται σε «χειμερία νάρκη». Αυτό ανέφερε στον ΑγροΤύπο ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βιοκαυσίμων και Βιομάζας Ελλάδας (ΣΒΙΒΕ) κ. Σωτήρης Φώλιας, στα πλαίσια του 1ου Συνεδρίου με θέμα: «Βιοκαύσιμα: Με το βλέμμα στραμμένο στο 2020», που πραγματοποιήθηκε στις 21/3/2013, στην Αθήνα. Όπως επισήμανε ο κ. Φώλιας «έχουν γίνει επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ για την εγκατάσταση μονάδων μεταποίησης. Υπάρχει το αγροτικό δυναμικό που μπορεί να καλλιεργεί ενεργειακά φυτά και να δίνει την πρώτη ύλη. Η παραγωγή των 92.000 τόνων είναι μια πολύ μικρή ποσότητα σε σχέση με το δυναμικό των βιομηχανιών της χώρας μας, που ανέρχεται στους 680.000 τόνους. Και να μην ξεχνάμε ότι από την παραγωγή των 92.000 τόνων ποσοστό 20% παράγεται από εισαγόμενη πρώτη ύλη. Δεν συμφωνούμε με τη μείωση της κατανάλωσης, που υποστηρίζει ότι έχουμε το ΥΠΕΚΑ. Θα έπρεπε το ΥπΑΑΤ να αναλάβει μεγαλύτερες πρωτοβουλίες πάνω στο θέμα των βιοκαυσίμων. Ουσιαστικά όλη η στρατηγική γίνεται από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και το Αγροτικής Ανάπτυξης λειτουργεί επικουρικά».

Aναφερόμενος στο Συνέδριο, ο πρόεδρος του ΣΒΙΒΕ επισήμανε ότι έγινε για να αναδείξει τον κλάδο των βιοκαυσίμων στην Ελλάδα. «Ελάχιστοι Έλληνες γνωρίζουν ότι το 7% των καυσίμων που χρησιμοποιούν στα οχήματά τους περιέχουν βιοντίζελ. Επίσης το Συνέδριο απευθύνθηκε στους πολιτικούς και κυρίως σε όσους ασχολούνται με την αγροτική πολιτική, οι οποίοι νομοθετούν και ευελπιστώ ότι θα αναλάβουν πρωτοβουλίες για την προώθηση των βιοκαυσίμων στη χώρα μας», τόνισε.
Στην Ελλάδα υπάρχουν περίπου 4 εκατ. στρέμματα που είναι ανεκμετάλλευτα, σύμφωνα με την τελευταία απογραφή της ΕΛΣΤΑΤ. Αν αποφασίζαμε να καλλιεργήσουμε όλα αυτά τα στρέμματα με ενεργειακά φυτά και να προχωρούσαμε στην παραγωγή βιοκαυσίμων θα ήταν κάτι που θα είχε πολύ θετικά αποτελέσματα τόσο για τον αγροτικό πληθυσμό όσο και για την εθνική οικονομία.
Αν αποφασίζαμε να καλλιεργήσουμε τουλάχιστον 3 από τα 4 εκατ. στρέμματα, τότε θα εισέπρατταν οι αγρότες, μέσα από τα συμβόλαια που θα υπέγραφαν με τις μεταποιητικές εταιρίες, κάθε χρόνο περίπου 235 εκατ. ευρώ εγγυημένο εισόδημα. Αυτό σημαίνει 4% αύξηση του αγροτικού ΑΕΠ και 0,5% αύξηση του εθνικού ΑΕΠ. Αν λάβουμε υπ’ όψιν ότι ο μέσος κλήρος στη χώρα μας είναι γύρω στα 47 στρέμματα, θα σήμαινε ότι θα δημιουργούσαμε περίπου 65.000 καλλιεργητές ενεργειακών φυτών.
Πρέπει να υπάρξει μια πολιτική βούληση και εθνική στρατηγική ώστε να επιλέξουμε τι θέλουμε και τι είναι εφικτό να κάνουμε», τόνισε ο κ. Φώλιας. «Πρέπει να πάψουμε να κάνουμε αποσπασματικές κινήσεις. Το σημερινό νομικό πλαίσιο ανάγκαζε τις βιομηχανίες βιοντίζελ να παραμένουν τέσσερις μήνες κάθε χρόνο κλειστές, με ότι συνεπάγεται αυτό για τη λειτουργία τους και την εξόφληση των παραγωγών. Το 2012 η έκταση των ενεργειακών καλλιεργειών στη χώρα μας, άγγιξε τα 700.000 στρέμματα. Επίσης οι μεταποιητές είναι πάντα πιστωτικές σε ΦΠΑ, σε επίπεδο 10% του συνολικού τους τζίρου ετησίως. Αυτό γίνεται επειδή αγοράζουν τις πρώτες ύλες με ΦΠΑ και πουλάνε χωρίς ΦΠΑ. Τελικά χρειάζεται μια εθνική στρατηγική για να εκμεταλλευτούμε τα θετικά αυτού του τομέα και να αποφασίσουμε να τον προωθήσουμε.
Ουσιαστικά στη χώρα μας ο κλάδος καλλιέργειας ενεργειακών φυτών και παραγωγής βιοκαυσίμων βρίσκεται «εν υπνώσει».
Δεν έχουμε καλύψει το πλαφόν και οι ποσοστώσεις που ανακοινώνει το ΥΠΕΚΑ δεν ανταποκρίνονται στην πραγματική κατανάλωση. Φέτος έχουμε φτάσει στα επίπεδα του 2006 στην παραγωγή βιοντίζελ, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε η περσινή κατανάλωση βιοντίζελ έφτασε τους 2,4 εκατ. τόνους. Αν κάνουμε τον πολλαπλασιασμό με το 7% (που είμαστε υποχρεωμένοι να παράγουμε από την ΕΕ) το νούμερο που βγαίνει δεν αντιστοιχεί στους 92.000 τόνους που θα πρέπει να κάνουμε το 2013. Έχουμε μεγάλα περιθώρια παραγωγής βιοκαυσίμων. Επίσης μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το βιοκαύσιμο και σαν καύσιμο θέρμανσης αλλά και να το χρησιμοποιήσουμε στο ναυτιλιακό πετρέλαιο, σε μίγματα υψηλότερα του 7% (ακόμη και σε μίγματα του 30%), όπως γίνεται στο εξωτερικό. Μην ξεχνάμε ακόμη ότι από τον σπόρο το 40% γίνεται λάδι και το υπόλοιπο πάει σε ζωοτροφές. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσαμε να παράγουμε ζωοτροφές στην Ελλάδα. Επίσης θα μπορούσαμε να αυξήσουμε τις εξαγωγές μας. Ήδη εξάγουμε βιοντίζελ αλλά θα μπορούσαμε να το αυξήσουμε. Εκτιμώ ότι την περσινή χρονιά προχωρήσαμε στην εξαγωγή 25 – 30 χιλιάδων τόνων».
Όσον αφορά την εξόφληση των παραγωγών, ο κ. Φώλιας ανέφερε στον ΑγροΤύπο ότι «η πληρωμή από την πλειοψηφία των εταιρειών γίνεται στους χρόνους που αναγράφονται στα συμβόλαιά τους. Αν υπάρχουν κάποιες εταιρείες που δεν εκπληρώνουν τις υποχρεώσεις τους στους αγρότες, είναι εκτιμώ μια μεγάλη ευθύνη του αγροτικού κόσμου να τους απομονώσει. Έχω δει αγρότες που έκαναν καταγγελίες για καθυστέρηση πληρωμών από συγκεκριμένες βιομηχανίες, αλλά την επόμενη χρονιά υπέγραφαν με τις ίδιες, επειδή ανέβαζαν λίγο την τιμή αγοράς. Θα πρέπει να γίνονται σωστές επιλογές και να υπάρξει ένας εξορθολογισμός στην αγορά. Οι παραγωγοί δεν θα πρέπει να κοιτάνε μόνο τα συμβόλαια αλλά και τις εταιρείες βιοκαυσίμων κατά πόσο αξιόπιστες είναι».


Σταύρος Παϊσιάδης
info@agrotypos.gr
Τρίτη, 19 Μαρτίου 2013

τo Τροπαιo της Εγκαταληψης

 

 
 
 

Κάθε χρόνο τά ίδια καί τά ίδια στό Ιστορικό Τρόπαιο τού Επαμεινώνδα στά Λεύκτρα Θηβών , τά αγριόχορτα τέτοια εποχή , φουντώνουν , τό έδαφος τού περίγυρου του είναι αυτή τήν εποχή λασπώδες , καί θυμίζει όργωμα χωραφιού !!! , οι γύρω Ιστορικές πλάκες έχουν βουλιάξει στά λασπωμένα αγριόχορτα !!! Ελεος κύριοι αρμόδιοι !!! δέν αξίζει τέτοια κατάντια στό Ιστορικό Τρόπαιο τού Επαμεινώνδα !!!
Αν ο φωτισμός !!! αλλά καί ο ευπρεπισμός !!! τού γύρου χώρου θεωρείται πολυτέλεια , γιά αυτό τό Ιστορικό Κειμήλιο τού Καλλικρατικού Δήμου Θηβαίων , πού διδάσκεται στά Πανεπιστήμια ολης τής Υφηλίου , τότε είμαστε άξιοι τής κατάντιας μας σχετικά μέ τόν μαρασμό πού επικρατεί χρόνια τώρα σχετικά μέ τόν τουρισμό στόν ευλογημένο αυτό αλλά παραμελλημένο τόπο !!! 



ΘΗΒΑALARM
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΟΒΑΤΖΗΣ
Email : sovdim@hotmail.com
Κυριακή, 17 Μαρτίου 2013

ο ''Βλαχικος Γαμος '' στη ΘΗΒΑ

 
Κάθε χρόνο την Κυριακή της Τυρινής (τελευταία Κυριακή της Αποκριάς) και την Καθαρή Δευτέρα (πρώτη μέρα της μεγάλης νηστείας), τούτη την εποχή της άνοιξης, της βλάστησης και της γονιμότητας, εδώ και 200 χρόνια, στην αμπελοστεφάνωτη επτάπυλη Θήβα, πόλη πανάρχαιη και σεβαστή στην ιστορία και την παράδοση, πατρίδα του αμπελιού και του κρασιού, γενέτειρα του Βάκχου, σμίγουν τα προαιώνια στοιχεία της Διονυσιακής λατρείας με τη σύγχρονη χριστιανική πίστη, σ’ ένα πολυσήμαντο, λαϊκό έθιμο, το «ΒΛΑΧΙΚΟ ΓΑΜΟ», που γίνεται σε τέσσερις γιορτινές μέρες. Την Τσικνοπέμπτη, την Κυριακή της Τυρινής, την Καθαρή Δευτέρα και των Αγίων Θεοδώρων.

Ο Βλάχικος Γάμος της Θήβας αποτελεί σατυρική παραλλαγή τέλεσης ποιμενικού γάμου και εμφανίζεται σαν αποκριάτικο έθιμο περί τα μέσα του 19ου αιώνα στην πόλη της Θήβας.

Ενσωματώνει με τρόπο θαυμαστό κατά τους λαογράφους, στοιχεία από έθιμα και συνήθειες των βλάχικων πληθυσμών που εγκαταστάθηκαν στη Θήβα (Βλαχομαχαλάς), μετά την κάθοδό τους από την περιοχή του Ασπροπόταμου της Πίνδου λίγα χρόνια από την ίδρυση του νεοελληνικού κράτους, με στοιχεία της πανάρχαιας Διονυσιακής λατρείας που διασώζονται στις μνήμες των ντόπιων κατοίκων της Θήβας, γενέτειρας πόλης του Διονύσου.


Όλα θυμίζουν τον Διόνυσο… Το ομαδικό γλέντι, το μεθύσι, η πομπή, ο Πυρρίχιος χορός, τα φλάμπουρα με τα γαρυφαλλοστόλιστα πορτοκάλια, οι γκλίτσες (παραλλαγές των βακχικών θυρσών), η τσουχτερή σάτιρα, οι αισχρολογίες και τα πειράγματα, ο χορός και η ακατάσχετη οινοποσία, τα πηδήματα και οι κραυγές, ο πανούσης (αναπαράσταση του υπηρέτη) με το υπερμεγέθης ομοίωμα φαλλού και τα κουδούνια που κρέμονται στα σκέλια του, οι θεατρίνοι, που λέγονται και «γελοίοι» με την ιδιόμορφη φορεσιά τους (κατσάρια δεμένα στις άσπρες κάλτσες σαν αρχαία σανδάλια, με κλαριά κισσού στα κεφάλια τους) και τα καμώματά τους, ο χορός του «πεθαμένου», που συμβολίζει την ανάσταση της φύσης, τη νίκη της ζωής πάνω στον θάνατο, είναι λίγα από τα σημάδια που μαρτυρούν ότι τούτος ο «Γάμος», το πολυσήμαντο αυτό λαϊκό αφιέρωμα είναι κατάλοιπο της πανάρχαιας οργιαστικής Διονυσιακής λατρείας.


Οι Απόκριες στη Θήβα, λοιπόν, είναι μία πρωτότυπη, αυθεντική, ελληνική επιλογή για τον επισκέπτη, που δεν ζηλεύει τίποτα από τα καρναβάλια-κακέκτυπα, πιθανόν, των άλλων χωρών. Είναι Απόκριες γνήσιες, ποτισμένες από την Ιστορία της δικής μας χώρας και του δικού μας πολιτισμού, συνδεδεμένες άρρηκτα με την παραδοσιακή διασκέδαση, που δίνουν στον επισκέπτη την ευκαιρία να βιώσει μια εμπειρία ζωής, χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψει χρήματα, στην δύσκολη συγκυρία που διάγουμε.

Συγκεκριμένα, ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα όχι μόνο να παρακολουθήσει αλλά να συμμετέχει στην αναβίωση του Βλάχικου Γάμου μέσα από τα δρώμενα των εορταστικών ημερών.

Την Τσικνοπέμπτη «πιάνονται» τα προζύμια για τον Βλάχικο Γάμο. Τα «μπουλούκια», οι παρέες δηλαδή των Βλάχων, συγκεντρώνονται το βράδυ στις ταβέρνες της πόλης μαζί με τους παρευρισκομένους και διασκεδάζουν μέχρι πρωίας με νταούλια και πίπιζες. Όλα προμηνύουν τις χαρές και τα μεθύσια που θα έρθουν.

Την Κυριακή της Τυρινής το μεσημέρι, οι «Καπεταναίοι» με τον Πανούση (υπηρέτη), το Φλάμπουρο και τα τοπικά όργανα, νταούλι και

πίπιζα, φέρνουν βόλτα τα βλάχικα κονάκια και συναθροίζουν τα παλικάρια του «μπουλουκιού», τους Βλάχους, Μακεδόνες και Λιάπηδες. Οι παρέες συγκεντρώνονται στον κεντρικό πεζόδρομο, την οδό Επαμεινώνδα και την πλατεία της Θήβας, με χορούς, τραγούδια και ασταμάτητο γλέντι και ποτό μέχρι αργά τη νύχτα.




Την Καθαρά Δευτέρα το πρωί… σκούζει ο «σκάρος» (εγερτήριο των Βλάχων, εωθινό). Κάθε «μπουλούκι» ανάβει τη φωτιά στην κεντρική πλατεία, στον πεζόδρομο της οδού Επαμεινώνδα, και ψήνεται στη θράκα η «προπύρα», η πίτα της νύφης. Γύρω από την φωτιά τα παλικάρια χορεύουν τον Πυρρίχιο χορό. Γλέντι και ποτό μέχρι τις 12.00 το μεσημέρι, οπότε και οι παρέες συγκεντρώνονται στο γραφικό ξωκλήσι της «Αγιατριάδας» για φαγητό και για τις στερνές σκοτούρες της γαμήλιας «πομπής» και της τελετής του «γάμου».



Όλοι μαζί οι Βλάχοι στρώνουν κοινό τραπέζι με νηστίσιμα φαγητά, τα οποία μοιράζονται μαζί με τους επίσημους καλεσμένους και όλο τον κόσμο των επισκεπτών και τσουγκρίζουν μαζί τους τα ποτήρια με την εκλεκτή ρετσίνα της Θήβας.



Στις 2 το μεσημέρι ξεκινάει η γαμήλια πομπή, με το ζεύγος ανεβασμένο σε άμαξα, την οποία σέρνουν διαλεχτά άλογα. Τα «μπουλούκια» και οι επισκέπτες ακολουθούν χορεύοντας και όλοι εύχονται στο ζεύγος «βίον ανθόσπαρτων». Η πομπή θα καταλήξει στον πεζόδρομο του Επαμεινώνδα, όπου είναι τοποθετημένες οι καλύβες των συμπεθέρων.



Εκεί θα γίνει το «ξύρισμα» του γαμπρού και ο φημισμένος σκωπτικός διάλογος των δύο συμπεθέρων για το… «ελάττωμα» της νύφης. Κοινολογείται το μεγάλο μυστικό της νύφης και τελικά τα συμπεθεριά ξεδιαλύνουν τις διαφορές τους και συμφωνούν για τον γάμο των παιδιών τους.

Το γλέντι κορυφώνεται και τα νταούλια των Βλάχων που θα χορεύουν θα ακούγονται μέχρι το πρωί της Τρίτης.






Το αποκορύφωμα του εθίμου είναι ο χορός του «πεθαμένου», προχριστιανικό κατάλοιπο, πανάρχαιος χορός που συμβολίζει το τέλος του Χειμώνα και τη γέννηση της Άνοιξης με την βλάστηση και την γονιμότητα.

Μετά από μία εβδομάδα, στην εορτή των Αγίων Θεοδώρων, η νύφη επιστρέφει στο πατρικό της σπίτι για να επισκεφτεί τους δικούς της, και το γεγονός αυτό γίνεται αφορμή για νέα γλέντια χορούς.

Στη Θήβα λένε ότι κάθε χρόνο την Καθαρά Δευτέρα όλα αναγεννώνται και η φύση ανανεώνεται. Και βέβαια, οι Βλάχοι ανανεώνουν το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά με την ευχή: «και του χρόνου στο μέτρο!», που σημαίνει, του χρόνου, να μετρηθούμε και να μην λείπει κανείς!





Ο επισκέπτης δεν είναι απλός θεατής σε ένα ξενόφερτο καρναβάλι, αλλά μπορεί να συμμετέχει ενεργά σ’ αυτό το παραδοσιακό έθιμο γλεντιού και ξεφαντώματος με ελληνικό χαρακτήρα!

Τα κεράσματα κατά τη διάρκεια του εθίμου είναι δωρεάν, τόσο σε κρασί όσο και σε εδέσματα.

Το κυριότερο πλεονέκτημα είναι η εγγύτητα της πόλης στην Αθήνα, απέχει μόλις 86 χιλιόμετρα, με εύκολη πρόσβασή μέσω της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας.
Πέμπτη, 14 Μαρτίου 2013

Αποκριατικες Εκδηλωσεις στο ΔΗΜΟ ΘΗΒΑΙΩΝ

 

Συγκεκριμένα, στο Καπαρέλλι Θηβών, την Κυριακή της Τυρινής το πρωί, τελούνται τα «Κιθαιρώνεια», με παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια, γαϊτανάκι, άφθονο φαγητό και κρασί για τους ντόπιους και τους επισκέπτες.






Στα Βάγια Θηβών, την Κυριακή της Τυρινής, πραγματοποιούνται «Το φλάμπουρο της Τιμής» με τη συμμετοχή των κατοίκων και «Το Γαϊτανάκι» από τη νεολαία και τους μαθητές των Βαγίων. Ακολουθούν παραδοσιακοί χοροί, τραγούδια και κούλουμα από το Σύλλογο Γυναικών Βαγίων και συλλόγους της ευρύτερης περιοχής.





Στις Πλαταιές Θηβών, την Καθαρά Δευτέρα το πρωί, εορτάζεται η «Γιορτή της Φασολάδας» με ντόπιο κρασί και σαρακοστιανά εδέσματα, παραδοσιακή μουσική με τραγούδια και γαϊτανάκι.





Στην Ελλοπία Θηβών, την Καθαρή Δευτέρα πραγματοποιείται το «Αρβανίτικο Γλέντι» με τη συμμετοχή των κατοίκων αλλά και των απανταχού Αρβανιτών της Ελλοπίας και τις ευρύτερης περιοχής της Δημοτικής Ενότητας Θίσβης., με παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια, με σαρακοστιανά εδέσματα, κρασί, πίπιζα και νταούλι!
Τετάρτη, 13 Μαρτίου 2013

Αποκριάτικο Πάρτι στην Κεντρική Πλατεία Θήβας



 
Ο Δημοτικός Οργανισμός Θήβας
 προσκαλεί μικρούς και μεγάλους
 στο Αποκριάτικο Πάρτι με τους Αμπάρτζαλους,
 που θα πραγματοποιηθεί
το Σάββατο 16 Μαρτίου 2013 και ώρα 12:00 το μεσημέρι
στην Κεντρική Πλατεία Θήβας!

Ελάτε
να παίξουμε, να τραγουδήσουμε, να χορέψουμε
μαζί με ξυλοπόδαρους, κλόουν και μασκότ!
Ελάτε
να γιορτάσουμε τις Απόκριες με
face painting και μπαλονοκατασκευές!

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!

Τρίτη, 12 Μαρτίου 2013

Γιορτη Φασολαδας την ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ στις ΠΛΑΤΑΙΕΣ

 
Οπως καθε χρονο και φετος την Καθαρα Δευτερα στις Πλαταιες
Αναβιωνει το Εθιμο '' της Παραδοσιακης Φασολαδας''
Νωρις το Πρωι θα γινει το Αναμα της Φωτιας
θα Ετοιμαστουν τα Καζανια και οι Γυναικες του Χωριου
θα ετοιμασουν τα  φασολια της περιοχης
με Παραδοσιακες Συνταγες Εκατονταδων Χρονων
Τα Τραπεζια  με Αφθονα Σαρακοστιανα  και κρασι απο τα Οινοποιεια της Περιοχης
θα στρωθουν μετα τις 12.00 το Μεσημερι
και θα Ακολουθησει τρικουβερτο Γλεντι
με την Παραδοσιακη Ορχηστρα του Δημητρη Μπεκα

Οργανωση Δημοτικος Οργανισμος Θηβας
Κοινοτητα Πλαταιων και οι Πολιτιστικοι Φορεις των Πλαταιων

'' Ντιβανι '' Στο ΝΕΟΧΩΡΙ την Κυριακη της Αποκριας



Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Γυναικών Νεοχωρίου οι"ΕΝΝΕΑ ΜΟΥΣΕΣ"σας προσκαλούν να διασκεδάσετε την Κυριακή 17 Μαρτίου και ώρα 11:30π.μ στην πλατεία του χωριού μας.
Θα γίνει η Αναβίωση ενός παλιού εθίμου του Νεοχωρίου το  "Ντιβανι"
Το Ντιβάνι γίνονταν σε μεγάλες γιορτές όπως Χριστούγεννα,Πάσχα,Απόκριες,Πανηγύρι,και άλλες Κυριακές κατά τη διάρκεια του χρόνου.
Πρώτος χόρευε ο Παπάς,ακολουθούσαν οι γυναίκες,με παραδοσιακές φορεσιές,οι άντρες και τα παιδιά.Το συγκρότημα ήταν τοπικό,Κωστας Ζαβέρδας βιολί,Χρήστος Μπόγρης κλαρίνο,Θύμιος Μπόγρης σαντούρι!!!Ο χορός στη πλατεία κρατούσε όλο το απόγευμα και διασκέδαζε όλο το χωριό.
Ο Σύλλογος Γυναικών Νεοχωρίου μετά απο 55 χρόνια θα αναβιώσει αυτό το παλιό έθιμο με το Χορευτικό της Καλλιθέας Θηβών που θα το απολαύσουμε σε Αρβανίτικους χορούς,με νταούλι και κλαρίνο θα παίξει ο Μάγκας απο τη Λιβαδειά.
Και επειδή, νηστικό αρκούδι δεν χορεύει,oι γυναίκες του χωριού μας θα προσφέρουν άφθονες πίτες και άφθονο κρασί προσφορά απο το οινοποιείο "ΙΝΟ"

ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΝΕΟΧΩΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΤΟ Δ.Σ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ









Σάββατο, 9 Μαρτίου 2013

Τελετη Μνημης για τον Αναστασιο Παυλου την Κυριακη 17 Μαρτιου στο ΛΟΥΤΟΥΦΙ

Την Κυριακη 17 Μαρτιου 2013
στον Ιερο Ναο Αγιου Ιωαννου Προδρομου στο Λουτουφι
Επιτελουμε 40 ημερον τελετη Μνημης
στον Αδικοχαμενο μας Αναστασιο Παυλου
Υποπλοιαρχο Πολεμικου Ναυτικου ε.α
                   46 χρονων

Ιδιαιτερες Προσκλησεις δεν θα σταλουν
 Οοκογενεια Αναστασιου Παυλου

Αποκριατικες Εκδηλωσεις στο ΔΗΜΟ ΘΗΒΑΙΩΝ

Συγκεκριμένα, στο Καπαρέλλι Θηβών, την Κυριακή της Τυρινής το πρωί, τελούνται τα «Κιθαιρώνεια», με παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια, γαϊτανάκι, άφθονο φαγητό και κρασί για τους ντόπιους και τους επισκέπτες.






Στα Βάγια Θηβών, την Κυριακή της Τυρινής, πραγματοποιούνται «Το φλάμπουρο της Τιμής» με τη συμμετοχή των κατοίκων και «Το Γαϊτανάκι» από τη νεολαία και τους μαθητές των Βαγίων. Ακολουθούν παραδοσιακοί χοροί, τραγούδια και κούλουμα από το Σύλλογο Γυναικών Βαγίων και συλλόγους της ευρύτερης περιοχής.





Στις Πλαταιές Θηβών, την Καθαρά Δευτέρα το πρωί, εορτάζεται η «Γιορτή της Φασολάδας» με ντόπιο κρασί και σαρακοστιανά εδέσματα, παραδοσιακή μουσική με τραγούδια και γαϊτανάκι.





Στην Ελλοπία Θηβών, την Καθαρή Δευτέρα πραγματοποιείται το «Αρβανίτικο Γλέντι» με τη συμμετοχή των κατοίκων αλλά και των απανταχού Αρβανιτών της Ελλοπίας και τις ευρύτερης περιοχής της Δημοτικής Ενότητας Θίσβης., με παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια, με σαρακοστιανά εδέσματα, κρασί, πίπιζα και νταούλι!

ο Βλαχικος Γαμος στη ΘΗΒΑ


Κάθε χρόνο την Κυριακή της Τυρινής (τελευταία Κυριακή της Αποκριάς) και την Καθαρή Δευτέρα (πρώτη μέρα της μεγάλης νηστείας), τούτη την εποχή της άνοιξης, της βλάστησης και της γονιμότητας, εδώ και 200 χρόνια, στην αμπελοστεφάνωτη επτάπυλη Θήβα, πόλη πανάρχαιη και σεβαστή στην ιστορία και την παράδοση, πατρίδα του αμπελιού και του κρασιού, γενέτειρα του Βάκχου, σμίγουν τα προαιώνια στοιχεία της Διονυσιακής λατρείας με τη σύγχρονη χριστιανική πίστη, σ’ ένα πολυσήμαντο, λαϊκό έθιμο, το «ΒΛΑΧΙΚΟ ΓΑΜΟ», που γίνεται σε τέσσερις γιορτινές μέρες. Την Τσικνοπέμπτη, την Κυριακή της Τυρινής, την Καθαρή Δευτέρα και των Αγίων Θεοδώρων.

Ο Βλάχικος Γάμος της Θήβας αποτελεί σατυρική παραλλαγή τέλεσης ποιμενικού γάμου και εμφανίζεται σαν αποκριάτικο έθιμο περί τα μέσα του 19ου αιώνα στην πόλη της Θήβας.

Ενσωματώνει με τρόπο θαυμαστό κατά τους λαογράφους, στοιχεία από έθιμα και συνήθειες των βλάχικων πληθυσμών που εγκαταστάθηκαν στη Θήβα (Βλαχομαχαλάς), μετά την κάθοδό τους από την περιοχή του Ασπροπόταμου της Πίνδου λίγα χρόνια από την ίδρυση του νεοελληνικού κράτους, με στοιχεία της πανάρχαιας Διονυσιακής λατρείας που διασώζονται στις μνήμες των ντόπιων κατοίκων της Θήβας, γενέτειρας πόλης του Διονύσου.


Όλα θυμίζουν τον Διόνυσο… Το ομαδικό γλέντι, το μεθύσι, η πομπή, ο Πυρρίχιος χορός, τα φλάμπουρα με τα γαρυφαλλοστόλιστα πορτοκάλια, οι γκλίτσες (παραλλαγές των βακχικών θυρσών), η τσουχτερή σάτιρα, οι αισχρολογίες και τα πειράγματα, ο χορός και η ακατάσχετη οινοποσία, τα πηδήματα και οι κραυγές, ο πανούσης (αναπαράσταση του υπηρέτη) με το υπερμεγέθης ομοίωμα φαλλού και τα κουδούνια που κρέμονται στα σκέλια του, οι θεατρίνοι, που λέγονται και «γελοίοι» με την ιδιόμορφη φορεσιά τους (κατσάρια δεμένα στις άσπρες κάλτσες σαν αρχαία σανδάλια, με κλαριά κισσού στα κεφάλια τους) και τα καμώματά τους, ο χορός του «πεθαμένου», που συμβολίζει την ανάσταση της φύσης, τη νίκη της ζωής πάνω στον θάνατο, είναι λίγα από τα σημάδια που μαρτυρούν ότι τούτος ο «Γάμος», το πολυσήμαντο αυτό λαϊκό αφιέρωμα είναι κατάλοιπο της πανάρχαιας οργιαστικής Διονυσιακής λατρείας.


Οι Απόκριες στη Θήβα, λοιπόν, είναι μία πρωτότυπη, αυθεντική, ελληνική επιλογή για τον επισκέπτη, που δεν ζηλεύει τίποτα από τα καρναβάλια-κακέκτυπα, πιθανόν, των άλλων χωρών. Είναι Απόκριες γνήσιες, ποτισμένες από την Ιστορία της δικής μας χώρας και του δικού μας πολιτισμού, συνδεδεμένες άρρηκτα με την παραδοσιακή διασκέδαση, που δίνουν στον επισκέπτη την ευκαιρία να βιώσει μια εμπειρία ζωής, χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψει χρήματα, στην δύσκολη συγκυρία που διάγουμε.

Συγκεκριμένα, ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα όχι μόνο να παρακολουθήσει αλλά να συμμετέχει στην αναβίωση του Βλάχικου Γάμου μέσα από τα δρώμενα των εορταστικών ημερών.

Την Τσικνοπέμπτη «πιάνονται» τα προζύμια για τον Βλάχικο Γάμο. Τα «μπουλούκια», οι παρέες δηλαδή των Βλάχων, συγκεντρώνονται το βράδυ στις ταβέρνες της πόλης μαζί με τους παρευρισκομένους και διασκεδάζουν μέχρι πρωίας με νταούλια και πίπιζες. Όλα προμηνύουν τις χαρές και τα μεθύσια που θα έρθουν.

Την Κυριακή της Τυρινής το μεσημέρι, οι «Καπεταναίοι» με τον Πανούση (υπηρέτη), το Φλάμπουρο και τα τοπικά όργανα, νταούλι και

πίπιζα, φέρνουν βόλτα τα βλάχικα κονάκια και συναθροίζουν τα παλικάρια του «μπουλουκιού», τους Βλάχους, Μακεδόνες και Λιάπηδες. Οι παρέες συγκεντρώνονται στον κεντρικό πεζόδρομο, την οδό Επαμεινώνδα και την πλατεία της Θήβας, με χορούς, τραγούδια και ασταμάτητο γλέντι και ποτό μέχρι αργά τη νύχτα.



Την Καθαρά Δευτέρα το πρωί… σκούζει ο «σκάρος» (εγερτήριο των Βλάχων, εωθινό). Κάθε «μπουλούκι» ανάβει τη φωτιά στην κεντρική πλατεία, στον πεζόδρομο της οδού Επαμεινώνδα, και ψήνεται στη θράκα η «προπύρα», η πίτα της νύφης. Γύρω από την φωτιά τα παλικάρια χορεύουν τον Πυρρίχιο χορό. Γλέντι και ποτό μέχρι τις 12.00 το μεσημέρι, οπότε και οι παρέες συγκεντρώνονται στο γραφικό ξωκλήσι της «Αγιατριάδας» για φαγητό και για τις στερνές σκοτούρες της γαμήλιας «πομπής» και της τελετής του «γάμου».


Όλοι μαζί οι Βλάχοι στρώνουν κοινό τραπέζι με νηστίσιμα φαγητά, τα οποία μοιράζονται μαζί με τους επίσημους καλεσμένους και όλο τον κόσμο των επισκεπτών και τσουγκρίζουν μαζί τους τα ποτήρια με την εκλεκτή ρετσίνα της Θήβας.


Στις 2 το μεσημέρι ξεκινάει η γαμήλια πομπή, με το ζεύγος ανεβασμένο σε άμαξα, την οποία σέρνουν διαλεχτά άλογα. Τα «μπουλούκια» και οι επισκέπτες ακολουθούν χορεύοντας και όλοι εύχονται στο ζεύγος «βίον ανθόσπαρτων». Η πομπή θα καταλήξει στον πεζόδρομο του Επαμεινώνδα, όπου είναι τοποθετημένες οι καλύβες των συμπεθέρων.



Εκεί θα γίνει το «ξύρισμα» του γαμπρού και ο φημισμένος σκωπτικός διάλογος των δύο συμπεθέρων για το… «ελάττωμα» της νύφης. Κοινολογείται το μεγάλο μυστικό της νύφης και τελικά τα συμπεθεριά ξεδιαλύνουν τις διαφορές τους και συμφωνούν για τον γάμο των παιδιών τους.

Το γλέντι κορυφώνεται και τα νταούλια των Βλάχων που θα χορεύουν θα ακούγονται μέχρι το πρωί της Τρίτης.






Το αποκορύφωμα του εθίμου είναι ο χορός του «πεθαμένου», προχριστιανικό κατάλοιπο, πανάρχαιος χορός που συμβολίζει το τέλος του Χειμώνα και τη γέννηση της Άνοιξης με την βλάστηση και την γονιμότητα.

Μετά από μία εβδομάδα, στην εορτή των Αγίων Θεοδώρων, η νύφη επιστρέφει στο πατρικό της σπίτι για να επισκεφτεί τους δικούς της, και το γεγονός αυτό γίνεται αφορμή για νέα γλέντια χορούς.

Στη Θήβα λένε ότι κάθε χρόνο την Καθαρά Δευτέρα όλα αναγεννώνται και η φύση ανανεώνεται. Και βέβαια, οι Βλάχοι ανανεώνουν το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά με την ευχή: «και του χρόνου στο μέτρο!», που σημαίνει, του χρόνου, να μετρηθούμε και να μην λείπει κανείς!





Ο επισκέπτης δεν είναι απλός θεατής σε ένα ξενόφερτο καρναβάλι, αλλά μπορεί να συμμετέχει ενεργά σ’ αυτό το παραδοσιακό έθιμο γλεντιού και ξεφαντώματος με ελληνικό χαρακτήρα!

Τα κεράσματα κατά τη διάρκεια του εθίμου είναι δωρεάν, τόσο σε κρασί όσο και σε εδέσματα.

Το κυριότερο πλεονέκτημα είναι η εγγύτητα της πόλης στην Αθήνα, απέχει μόλις 86 χιλιόμετρα, με εύκολη πρόσβασή μέσω της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας.
Παρασκευή, 8 Μαρτίου 2013

ο Πολιτιστικος Συλλογος ΛΟΥΤΟΥΦΙΟΥ Στο Συντονιστικο των Πολιτιστικων Φορεων Δημου Θηβαιων


ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΘΗΒΑΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συγκεντρώθηκαν την ΚΥΡΙΑΚΗ 3/3/2013 στα Γραφεία του Επιμελητηρίου Βοιωτίας εκπρόσωποι των παρακάτω φορέων του ΔΗΜΟΥ ΘΗΒΑΙΩΝ :
• ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΘΗΒΑΣ «ΛΑΪΟΣ»
• ΕΝΩΣΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ ΘΗΒΑΣ
• ΣΥΛΛΟΓΟΣ «ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ»
...
• ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΘΗΒΑΣ
• ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΞΗΡΟΝΟΜΑΙΩΝ
• ΤΕΡΨΙΧΟΡΕΙΟ
• ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΡΟΜΕΩΝ ΥΓΕΙΑΣ&ΜΑΡΑΘΟΝΟΔΡΟΜΩΝ ΘΗΒΑΣ
• ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΗΒΑΪΚΗΣ ΑΡΧΑΙΟΓΝΩΣΙΑΣ
• ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ & ΕΦΕΔΡΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΘΗΒΑΣ
• ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΥΚΗΣ ΘΗΒΩΝ Ν.Ο.Α
• ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΟΥΤΟΥΦΙΟΥ
• ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΕΩΝΑ
• ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ-ΕΚΔΡΟΜΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «ΠΙΝΔΑΡΟΣ»
• ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ»
• ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΕΝ ΘΗΒΑΙΣ
• ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΔΟΜΒΡΑΙΝΑΣ
Στην συγκέντρωση οι εκπρόσωποι αποφάσισαν να προχωρήσουν στην Δημιουργία Δευτεροβάθμιου Συντονιστικού Οργάνου των Πολιτιστικών Συλλόγων του Καλλικρατικού Δήμου ΘΗΒΑΙΩΝ
Υπενθυμίζουμε ότι στην πρώτη συνάντηση που είχε γίνει στις 2/12/2012 στο Συνεδριακό Κέντρο του Δήμου ΘΗΒΑΙΩΝ είχαν παρευρεθεί:
• ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΘΗΒΑΣ «ΛΑΪΟΣ»
• ΕΝΩΣΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ ΘΗΒΑΣ
• ΣΥΛΛΟΓΟΣ «ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ»
• ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΗΒΑΣ
• ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΒΙΟΤΕΧΝΩΝ ΘΗΒΑΣ
• ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΞΗΡΟΝΟΜΑΙΩΝ
• ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΠΑΡΕΛΛΙΟΥ Μ.Κ.Ο. «ΓΑΡΓΑΦΙΑ»

Οι εκπρόσωποι των Συλλόγων αποφάσισαν να ορίσουν προσωρινή Διοικούσα Επιτροπή η οποία θα αναλάβει να ετοιμάσει την Ιδρυτική Γενική Συνέλευση και να ευαισθητοποιήσει όσο το δυνατόν περισσότερους Συλλόγους του Καλλικρατικού Δήμου Θηβαίων να πάρουν μέρος στις διαδικασίες.
Η προσωρινή Διοικούσα Επιτροπή αποτελείται από τους:
1. Φρούσιος Αναστάσιος «ΛΑΪΟΣ»
2. Κωσταντινίδη Σοφία «ΤΕΡΨΙΧΟΡΕΙΟ»
3. Αλεξάνδρου Δημήτρης «Φίλοι του Βιβλίου»
4. Δαγδελένης Αποστόλης «ΕΝΩΣΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ»
5. Κυριάκου Μαργαρίτα «ΞΗΡΟΝΟΜΗ»
6. Φρατζεσκάκη Ράνια «ΕΛΕΩΝΑΣ»
7. Λαμπρόπουλος Αθανάσιος «ΠΙΝΔΑΡΟΣ»
Δευτέρα, 4 Μαρτίου 2013

ΟΙ ΠΑΡΕΕΣ ΤΩΝ ΒΛΑΧΩΝ ΤΗΝ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΣΤΗ ΘΗΒΑ

 


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

Ο Δημοτικός Οργανισμός Θήβας σας ανακοινώνει ότι οι παρέες των Βλάχων το βράδυ της Τσικνοπέμπτης θα βρίσκονται στα παρακάτω κέντρα εστίασης της πόλης των Θηβών : 

1. Η παρέα του κ. Παναγιώτη Σταμάτη θα βρίσκεται στον «ΕΛΑΤΟ». 


2. Η παρέα του κ. Νίκου Τσεσμελή και Σπύρου Αντωνάκη θα βρίσκονται 

στον «ΓΕΩΡΓΟΥΛΑ» στους Αγ. Θεοδώρους. 


3. Η παρέα του κ. Αναστάσιου Φρούσιου και Στέλιου Μπεκρή θα βρίσκεται στον «ΑΓΓΕΛΟ» στο Πυρί Θηβών. 


4. Η παρέα του κ. Ευάγγελου Αρκούδη θα βρίσκεται στο «ΤΖΑΚΙ». 


5. Η παρέα του κ. Νώντα Κουρκούτη θα βρίσκεται στο «ΜΠΕΣ ΣΤΟ ΨΗΤΟ» στην πλατεία των Αγ. Θεοδώρων. 

Οι παρέες των Βλάχων σας περιμένουν το βράδυ αυτό για να γλεντήσετε και να χορέψετε μαζί τους με νταούλια και πίπιζες μέχρι το πρωί.
phgh Thiva gr
Κυριακή, 3 Μαρτίου 2013

Δημιουργηθηκε στη ΘΗΒΑ Συντονιστικο Οργανο Πολιτιστικων Συλλογων Καλλικρατικου Δημου Θηβαιων

Με Πρωτοβουλια του Συλλογου Πολιτιστικης Αναπτυξης Θηβας ''Λαιος ''
Δημιουργηθηκε σημερα στη Θηβα
Δευτεροβαθμιο Οργανο Πολιτιστικων Συλλογων Καλλικρατικου Δημου Θηβαιων
Με σκοπο την κοινη Δραση ολων των Συλλογων
Υπο την Αιγιδα ενος Ευρυτερου Συντονιστικου Οργανου για την Αντιμετωπιση των προβληματων που αντιμετωπιζουν σημερα οι Πολιτιστικοι Συλλογοι της Περιοχης
η Συναντηση  εγινε στα Γραφεια του Επιμελητηριου Θηβας
παρουσια Εκπροσωπων των Συλλογων της Περιοχης
Συσταθηκε η Διοικουσα Επιτροπη και συντομα θα προχωρησει σε Ανακοινωσεις.




 

Εκοψε την Πιτα το Φροντιστηριο Θηβαικης Αρχαιογνωσιας

Στην  καταμεστη Αιθουσα του Δημοτικου Καφενειου Θηβας
Εκοψε την Πιτα του
το Φροντιστηριο Θηβαικης Αρχαιογνωσιας
Επιτιμος καλεσμενος ο Καθηγητης Θεοδωρος Σπυροπουλος
που Αναφερθηκε στην μεγαλη του Ανακαλυψη
στον Λοφο του Αμφειου ''την Πυραμιδα της Θηβας''
και αναφερθηκε στους λογους που καποιοι θελουν
να  μην Αποκαλυφθει αυτο το τρομερο ιστορικο Μνημειο στη Θηβα
που θα ανατρεψει την Παγκοσμια Ιστορια
και θα στρεψει τα βλεματα ολων των ιστορικων  στην πολη της Θηβας
Συνεχιστε με τον ιδιο ζηλο μαθετε στα παιδια σας την ιστορια της πολης τους
που Αγγιζει πανω απο 3.000 χρονια
την Θηβα του Καδμου της Αντιγονης του Οιδιποδα.
την Πιτα εκοψε ο Προεδρος του Συλλογου Γιωργος Πεππας
που ευχηθηκε σε ολους καλη χρονια και ειπε οτι οι προσπαθειες
για την Αναδειξη της ''Πυραμιδας της Θηβας'' συνεχιζονται.
Στην Εκδηλωση παραβρεθηκε ο Αντιδημαρχος Θηβας Ανδρεας Χατζησταματης
Εκπροσωποι Πολιτιστικων Συλλογων και το Συντονιστικο της Ομοσπονδιας
Πολιτιστικων Φορεων Καλικρατικου Δημου Θηβαιων